Lidgeld

Beste ouders, scouts en gidsen,

Zoals jullie wel weten kan er niets blijven bestaan zonder centjes. Daarom vragen wij ook bij het start van elk werkjaar een bijdrage voor het bekostigen van de activiteiten en de verzekeringen van uzelf of uw scout of gids.

Hoeveel moeten wij betalen?

Kapoenen: €75
Welpen, jogi's, jv's, Vegi's, Jins, Leiding: €80

Waar gaat dat geld naartoe?

Per lid betalen we €36,70 aan Scouts & Gidsen Vlaanderen. Dit bedrag omvat verzekeringen en algemene administratie. Verder gaat een deel van het geld naar de diverse takken. Dit laatste, aangevuld met enkele jobacties (wafelslag, carwash...) zou voldoende moeten zijn om de activiteiten te bekostigen en zelfs het weekend is hierbij inbegrepen. Het overschot van het lidgeld is bestemd voor de groepskas en dient voor administratie, aankoop van spel- en knutselmateriaal, onderhoud van gebouwen, aankoop van tenten...

Hoe betalen?

Mogen wij vragen om dit lidgeld ten laatste 9 oktober te storten op het rekeningnummer BE11 0689 4416 1348. Zo kunnen wij tijdig de verzekering in orde brengen. Vermeld a.u.b duidelijk op de overschrijving naam, voornaam en tak van je kind(eren). Dat bespaart ons hopen puzzelwerk.

Mocht deze betaling op een of andere manier een probleem vormen, aarzel dan niet om contact op te nemen met de groepsleiding. Dan kunnen wij er samen een geschikte oplossing voor vinden.

Met scouteske groeten,
Groepsleiding Scouts & Gidsen Tessenderlo-Centrum.