Beste leden, ouders, grootouders, vrienden en vriendinnen!

Beste ouders, leden en sympathisanten,
Op zaterdag 16 april 2022 organiseren de Jins van Scouts Looi hun jaarlijkse pastabuffet ten voordele van hun BK naar Noord-macedonië.

Winterbar Scouts Looi Op zaterdag 9 maart organiseert Scouts Looi weer hun jaarlijkse winterbar met wandeling! Dit jaar zal er een liveband aanwezig zijn om te sfeer nog wat warmer te maken.

Beste leden, ouders, grootouders, vrienden en vriendinnen!
Op zondag 3 oktober 2021 organiseren Scouts en Gidsen Tessenderlo-Centrum en Chiro JIB Looi het jaarlijkse stoofvleesfeest.

Beste Scouts, Gidsen en sympathisanten
Na maar liefst 13 weken zonder activiteit kunnen we dit weekend weer van start! Check zeker jullie mails i.v.m. maatregelen en data!

Vanaf nu kan je de Scouts steunen door online aankopen te doen bij honderden webshops! ⇒ www.trooper.be/scoutslooi

Hoi welpen en ouders,

Om de verveling wat tegen te gaan tijdens de lockdown hebben we met de wolven een leuke wandeltocht voor jullie gemaakt!

Beste ouders, Scouts en Gidsen

Inschrijven kan via: pasta@scoutslooi.be

Beste ouders, leden, vrienden, ...

Ook dit jaar organiseren de Jins van Scouts en Gidsen Tessenderlo-centrum hun jaarlijkse pastabuffet.

Pagina's

Subscribe to Nieuws